/ÁSZF
ÁSZF2018-01-17T09:25:56+00:00

Általános szerződési feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) Dr. Berta Adrienn egyéni vállalkozó, mint Szolgáltató által működtetett www.bolsiusaromatic.hu weboldalon található webáruházon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Vásárló (a továbbiakban: Vásárló) között létrejött szerződéses jogviszony feltételeit tartalmazza az alábbiak szerint.

  1. A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Vállalkozás) adatai:

Név: Dr. Berta Adrienn e.v.

Székhely: 1149 Budapest, Egressy út 31-33. D/3/11.

Adószám: 67507731-1-42

Uniós adószám: HU67507731142

Nyilvántartó hatóság: Fővárosi Bíróság Cégbírósága Budapest

Bankszámlaszám: ERSTE Bank; 11991119-81177709-00000000

Telefon/Fax: +30/201-8712

E-mail: info@bolsiusaromatic.hu

Statisztikai számjel: 67507731479923101

  1. Általános rendelkezések

2.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.bolsiusaromatic.hu weboldalon található webáruházon (a továbbiakban: Webáruház) keresztül történik. A Webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény („Ektv.”), a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet, illetve a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk”) szabályozza.

2.2. A www.bolsiusaromatic.hu oldalon történő regisztrációval, illetve vásárlással (mindkét esetben) a felhasználó elfogadja jelen ÁSZF feltételeit. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat, és nem küldhet megrendelést sem. A Webáruházban a vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel történik, a jelen ÁSZF-ben meghatározott feltételek szerint. Vásárolni csak regisztrált személyek (magán és jogi is) tudnak. Jogi személy vásárlása esetén az adószám megadása kötelező.

2.3. A Vállalkozás ügyfélszolgálatainak elérhetősége:

Telefonszám:+30/201-8712
Telefonos ügyfélszolgálat időpontja: H-P  9-17 óra között
Személyes átvétel helye: Budapest XIV. kerület, Pomáz vagy egyéb előre egyeztett helyszín.
E-mail cím: info@bolsiusaromatic.hu

3.Regisztráció, bejelentkezés

3.1. Webáruházunkban magánszemélyek és cégek is vásárolhatnak. Viszonteladáshoz kérjen ajánlatot a kapcsolat menüpontban!

3.2. A rendelés megkezdéséhez előzetes regisztráció szükséges. Minimális rendelési érték: 3000 Ft.

3.3. A Vásárló a www.bolsiusaromatic.hu oldalon található „Regisztráció” menüpontra történő kattintással regisztrálhat. Regisztrációkor e-mail címét és jelszavát kell megadni. A vásárlás csak ezt követően kezdhető meg. Magánszemély és cég is regisztrálhat, vásárolhat.

3.4. A Vállalkozást nem terheli felelősség a Vásárló által a regisztráció során tévesen vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, egyéb problémákért, hibákért. A Vállalkozás nem tartozik felelősséggel azért, ha a Vásárló a jelszavát elfelejti, vagy az a Vállalkozásnak nem felróható okból harmadik személyek részére hozzáférhetővé válik.

  1. Vásárlás menete

4.1. Értékesített termékek, eladási árak

4.1.1. A Webáruházban szereplő áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit a Vásárló a konkrét árucikk információs oldalán és a Használati feltételek menüpontban ismerheti meg. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért a Vállalkozás nem tartozik felelősséggel. Az áruk használatára vonatkozó utasításokat a megvásárolt áruhoz mellékelésre kerülő használati utasítás tartalmazza. Amennyiben a Vásárló véletlenül mégsem kapná meg a használati útmutatót a termékkel együtt, és ezt a tényt haladéktalanul, még a termék használata előtt jelezi az ügyfélszolgálat felé, Vállalkozás azt mihamarabb pótolja.

4.1.2. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett, fizetendő ár. A weblapon szereplő termékek alanyi adómentesség keretében kerülnek értékesítésre, azaz ÁFA-mentesek. A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. A feltüntetett árak nem tartalmazzák a kiszállítás költségeit, ugyanakkor magukban foglalják a csomagolási költségeket.

4.1.3 Áraink tájékoztató jellegűek, fenntartjuk a jogot azok módosítására a mindenkori árfolyamok és beszállítási árak változásának függvényében. A végső eladási ár a megrendelés visszaigazolásakor illetve szerződés megkötésekor kerülnek meghatározásra.

4.1.4. Amennyiben az áru mellett hibás ár kerül feltüntetésre – különös tekintettel arra az esetre, ha nyilvánvalóan téves, a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő ár kerül feltüntetésre -, a Vállalkozás nem köteles a terméket a hibás áron értékesíteni. Ebben az esetben Vállalkozás haladéktalanul tájékoztatja a Vásárlót a tévedésről és a termék helyes áráról, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától.

4.2. Megrendelés

4.2.1. A Vásárló a Webáruházban megrendelést, a megvásárolni kívánt termék(ek) virtuális kosarában történő elhelyezését, majd a „Megrendelés elküldése” gombra kattintást követően tud leadni. A Kosár menüpont alatt a Vásárló kiválaszthatja a termék szállítási és fizetési feltételeit, illetve ellenőrizheti a megrendelni kívánt termékek listáját. A vásárló megrendelését ezt követően a „Megrendelés elküldése” gombra kattintással adja le.

4.2.2. A megrendelni kívánt áru(k)nak a Vásárló egyéni, virtuális kosarában történő elhelyezése nem minősül szerződéses ajánlatnak, ajánlattételi felhívásnak, illetve megrendelésnek.

4.2.3. Az áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor a Vásárló megrendelését a Webáruházon keresztül eljuttatja a kereskedőhöz. A megrendelést követően a Vásárló egy számítógépes rendszer által automatikusan generált és kiküldött levelet kap a regisztráció során megadott e-mail címre, a rendelés fogadásáról. Az automatikus visszaigazoló e-mail üzenet csupán a megrendelés megérkezésének visszaigazolása, az nem tekinthető a megrendelés megerősítésének vagy szerződéses nyilatkozatnak, az nem jelenti a megrendelés 4.2.4. pont szerinti megerősítését. Az automatikus visszaigazoló levél nem jelenti azt, hogy megrendelt termék raktáron van.

4.2.4. A Vállalkozás a megrendelés beérkezését követően legkésőbb – az ünnepnapok és munkaszüneti napok kivételével – 48 órán belül e-mail vagy telefonos megkeresés útján tájékoztatja az ügyfelet, hogy a megrendelni kívánt termék(ek) készleten van(nak)-e. Ha igen, megerősíti a megrendelést, és tájékoztatja a Vásárlót a termék szállításának vagy személyes átvételének várható időpontjáról.

4.2.5. Nem minősül a megrendelés 4.2.4. pont szerinti megerősítésének a Vállalkozás olyan tartalmú egyedi visszajelzése, amelyben a Vásárlót pl. ideiglenes készlethiányról, vagy a 4.1.3. pontban foglaltakról értesíti.

4.3. Szerződés megkötése, létrejötte

4.3.1. Amennyiben a Vásárlóhoz kizárólag a megrendelése megérkezését visszaigazoló automatikus rendszerüzenetet (4.2.3. pont) küldte meg a szolgáltató, elfogadó nyilatkozat hiányában a Felek között a szerződés még nem tekinthető létrejöttnek.

4.3.2. A Felek között a szerződés akkor jön létre, amikor a Vállalkozás a Vásárló megrendelését a 4.2.4. pontban foglaltak szerint megerősítette.

4.3.3. A megkötött szerződés írásban megkötött szerződésnek minősül.

4.4. Fizetés

4.4.1. A „Megrendelés véglegesítése” gombra történő kattintással a Vásárló szerződéskötési ajánlatához kötve van, továbbá – a megrendelés Vállalkozás általi, 4.2.4. szerinti megerősítését követően – fizetési kötelezettsége keletkezik.

4.4.2. A Vásárló fizetési kötelezettségének kétféle módon tehet eleget:

a.) a Vállalkozás által e-mail útján közölt bankszámlaszámra történő előre átutalással.

b.) utánvéttel az áru átvételekor (készpénzben a futárnak).

4.4.3. A fizetési módot a Vásárló a megrendelés leadása során a „Kosár” menüpont alatt választhatja ki.

4.4.4 A kiszállított árucikk a Vállalkozás tulajdonában marad, amíg a fizetés teljes egészében meg nem történik.

4.5. Szállítás

A megrendelt termék(ek) átvételének / kiszállításának várható időpontjáról a Vállalkozás a megrendelés megerősítésében tájékoztatja a Vásárlót. Vállalkozás fenntartja magának a jogot a www.bolsiusaromatic.hu oldalon található termék információs lapján, illetve a megrendelés megerősítésében feltüntetett szállítási határidőtől eltérjen, azzal, hogy a Vállalkozás arról haladéktalanul értesíti a Vásárlót.

4.5.1 . Személyes átvétel

Az áru személyes átvételére előre egyeztett időpontban és helyszínen van lehetőség. Alapban: Budapest 1149, Egressy út 31-33. vagy Pomáz, Peklár u.3..

4.5.2. Házhoz szállítás

A megrendelt áru(k) házhoz szállításának várható időpontjáról a webáruház tájékoztatja a vásárlót.

A házhoz szállítás díjköteles, amelyet a Vásárló köteles megfizetni, hacsak ettől eltérő megállapodás nem született.

Szállítási díjak:

Szállítási díj Ft/ csomag súlya: 0,01 – 2,00 kg: 1190 Ft; 2,01 – 5,00 kg: 1390 Ft; 5,01 – 10,00 kg: 1490 FT; 10,01 – 15,00 kg: 1990 Ft; 15,01 – 20,00 kg: 2100 FT; 20,01 – 25,00 kg: 3200 Ft; 25,01 – 30,00 kg: 4090Ft; 31,51 – 50,00 kg: 5400 Ft;

Utánvétes vásárlás estén a szállítási díjhoz 400 Ft utánvét költséget számolunk fel, melyet a vásárló fizet.

Az ügyfél hibájából eredő sikertelen házhozszállítás esetén Vásárló 8 napon belül köteles megtéríteni a szállítási költséget.

4.5.3 A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

  1. Fogyasztó elállási joga

Ha a Vásárló fogyasztónak minősül, megilleti az elállás joga a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § értelmében a www.bolsiusaromatic.hu webáruházban vásárolt termékek tekintetében.

A Polgári Törvénykönyv szerint Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

5.1 Elállási jog gyakorlásának határideje

A fogyasztó a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján:

Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a termék átvételének napjától számított 14 (tizennégy) napon belül a megkötött szerződéstől indokolás nélkül elállhat. A fogyasztó ezen elállási jogát a szerződés létrejöttének napja (4.3.1. pont), és a termék(ek) átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

A termék átvételének napja:

  • több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
  • több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
  • ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,
  • a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napját kell tekinteni.

5.2. Elállási jog gyakorlásának módja

5.2.1. A fogyasztó az elállási jogát a www.bolsiusaromatic.hu weboldalról letölthető, a jelen ÁSZF 1. sz. mellékletét képező nyilatkozat-minta felhasználásával, vagy az elállásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja. Az elállási nyilatkozatot Vásárló az alábbi úton juttathatja el a Vállalkozás részére:

e-mailben: info@bolsiusaromatic.hu email címre.

5.2.2. Határidőben érvényesítettnek kell tekinteni az elállási jog gyakorlását, ha a fogyasztó az elállási nyilatkozatát a határidő lejárta előtt a Vállalkozás részére elküldi.

5.2.3. Az elállási jog gyakorlása során a fogyasztó jóhiszeműen köteles eljárni, jogát rendeltetésének megfelelően köteles gyakorolni. Ezen joggyakorlás nem vezethet a joggal való visszaéléshez a fogyasztó részéről (Ptk. 1:5. §)

5.3 Az elállás következményei

5.3.1 Érvényes elállás esetén minden kölcsönösen kapott teljesítés visszatérítendő. A fogyasztó felelősséggel tartozik a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért.

Éppen ezért csak bontatlan és sértetlen csomagolású, nem használt terméket veszünk vissza!

Ez az általunk forgalmazott gyertyák esetében a termékek jellegéből adódóan annyit tesz, hogy csak abban az esetben tudjuk visszavenni a termékeket, ha azokat az átlátszó csomagolásból még nem bontották ki, a csomagolás nem sérült, a terméket nem használták. Az értékcsökkenés ebben az esetben maga a gyertya ára. Az átlátszó csomagolás lehetővé teszi a termék ellenőrzését a Vásárló (fogyasztó) részéről.

5.4. A Felek kötelezettségei elállás esetén

5.4.1. A Vállalkozás kötelezettségei

A Vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget.

Termék adásvételi szerződése esetén a Vállalkozás mindaddig visszatarthatja a visszafizetendő összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte, és a tulajdonjog átruházása megtörtént (a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni), kivéve, ha Vállalkozó kifejezetten vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

A Vállalkozás a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a Vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

Amennyiben a szerződés megkötésével egyidejűleg a terméket a www.bolsiusaromatic.hu kifuvarozta a fogyasztónak, és az jellegénél fogva postai küldeményként nem küldhető vissza, az www.bolsiusaromatic.hu saját költségén visszafuvarozza a terméket. Postai küldeményként a legfeljebb 30 kg súlyú, Illetve 3 méter volumetrikus méretet nem meghaladó termékek küldhetők vissza.

5.4.2. A fogyasztó kötelezettségei

A fogyasztó elállás esetén köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldeni, illetve a Vállalkozásnak vagy a Vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a Vállalkozás vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a Vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.
Az elállással érintett terméket utánvétellel nem küldheti vissza, utánvételes átvételt nem teljesítünk.

A visszaküldés költségeit a Vásárló köteles viselni.

Amennyiben Vállalkozás a Vásárló (fogyasztó) kifejezett kérésére a szerződés szerint nyújtandó szolgáltatást a fogyasztót megillető elállási jogra nyitva álló 14 napos határidő előtt kezdi meg, és fogyasztó a 14 napos határidőn belül mégis élni kíván elállási jogával, a fogyasztó köteles megtéríteni a Vállalkozás ésszerű költségeit, amelyet a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási vagy felmondási jogát a jogszabály előírásainak megfelelően gyakorolta.

  1. Felelősség

6.1 Vásárló a terméket csak a használati útmutatóban leírtaknak megfelelően használhatja. Így különösen: a gyertyákat soha ne hagyja őrizetlenül, mindig használjon gyertyaalátétet, ne tegye polcra, gyúlékony anyag közelébe, ne tegye ki huzatnak, és gyermeket, állatot ne engedjen a közelébe. A gyertyák eloltásához használjon gyertyaeloltót.

6.2 A Vállalkozót semmilyen felelősség nem terheli, amennyiben a szállítási késedelem, illetve egyéb probléma a vásárló által pontatlanul és/vagy hibásan megadott adatok miatt következett be.

6.3 A kiválasztott termék adatlapján feltüntetjük a termék lényeges tulajdonságait tartalmazó leírásokat, a termék minőségéről a Bolsius, a minőség menüpontban olvashat. A használat feltételeiről pedig honlapunkon Használati Feltételek menüpont alatt, illetve vásárlást követően a termékhez csatolt használati útmutatóból tájékozódhat.

6.4 A Vállalkozó minden felelősséget kizár a honlap használói által tanúsított magatartásokért. A honlap használója kizárólagosan és teljes mértékben felelős saját magatartásáért. Vállalkozás a jogszabályi keretek közt az eljáró hatóságokkal teljes mértékben együttműködik az esetleges jogszabálysértések felderítése érdekében.

6.5 A honlapunk tartalmazhat olyan linkeket, amelyek más szolgáltatók oldalaira mutatnak, azonban a Vállalkozó nem vállal felelősséget ezen szolgáltatók tevékenységéért, illetve adatvédelmi megfelelőségéért.

6.6 A Vállalkozás a jogszabályokban meghatározott kivételekkel nem vállal felelősséget a www.bolsiusaromatic.hu oldalon harmadik fél által elhelyezett hirdetések, promóciós anyagok, illetve egyéb tájékoztatások jogszabályoknak való megfelelőségéért, tartalmáért. Ezen tartalmakért azt terheli felelősség, akinek érdekében a hirdetés megjelenésre került.

6.7 A Vállalkozás nem vállal felelősséget a rendszer használatából eredő károkért. A Vásárló a Vállalkozó honlapját kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Vállalkozás nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen kivételével.

7. Hibás teljesítés, kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

7.1 Hibás teljesítés

A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

Mivel a Bolsius gyertyák többszörösen higított, minőségi paraffinból készülnek, ezért üveg gyertyáknál előfordulhat, hogy a gyártás során a magas hő hatására az olvadt parafin helyenként elválik az üvegtől. Ez a gyártó tájékoztatása szerint nem minőségi hiba, hanem a paraffin tulajdonsága, ezért az ilyen terméket nem cserélik, és mi sem cseréljük. Csak abban az esetben rendeljen üveg gyertyát, ha Önt ez nem zavarja.

A kellék- és termékszavatossági felelősséget csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amely hibának az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető (ezért nevezik rejtett vagy gyártási hibának).

Ez az általunk forgalmazott termékek esetében azt jelenti, hogy a termék átvételekor Vásárló által látható hibák: pl: törés, deformitás a szállítás közben előfordulhatnak, a vásárlás pillanatában felismerhetők, ezért ezek nem tartoznak a kellék- és termékszavatosság körébe.

A sérült árukat a Vásárló kérésére természetesen cseréljük, ha azt haladéktalanul, az átvételt követő 24 órán belül a info@bolsiusaromatic.hu jelzi részünkre a hibás termékről készült fotóval együtt.

7.2 Kellékszavatosság

A Vásárló (jogosult) hibás teljesítés esetén a Vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul közölni a vállalkozással írásban, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A termék jellegéből adódóan

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a www.bolsiusaromatic.hu nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

7.3 Termékszavatosság

Vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog (ezen alcím alkalmazásában: termék) hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki. Gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényként a fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Termékszavatossági igényét a fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A fogyasztó Vásárló termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben érvényesítheti. A termék hibáját a fogyasztónak kell bizonyítania.

7.4 Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan a Vásárló nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a Vásárló a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

7.5 Ha a vásárló nem minősül fogyasztónak, azaz a vásárló a kereskedelmi vagy szakmai tevékenységének keretében adja le megrendelését, a hiba miatti követelés az áru átvételétől számított 1 éven belül elévül. A Polgári Törvénykönyv szerint Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

7.6 Szavatosság bejelentése

A szavatossági igény bejelentésének módja:

Írásban történő bejelentés:

A Vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét Vállalkozónak küldött levélben (cím:1149 Budapest, Egressy út 31-33. D/3/11.) vagy elektronikus levélben (e-mail cím: info@bolsiusaromatic.hu).

A levélnek tartalmaznia kell:

– a vásárló nevét, címét,

– a termék megnevezését, vételárát,

– a vásárlás időpontját,

– a hiba bejelentésének időpontját,

– a hiba leírását,

– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

7.7 Jótállás
Vállalkozás a forgalmazott gyertyák tekintetében jótállásra nem köteles, mivel a gyertyák nem minősülnek tartós fogyasztási cikknek.

A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény erre a linkre kattintva tölthető le.

8. Reklamáció, kifogás, panasz, jogérvényesítés

Kérjük, a vásárolt terméket szíveskedjen az átvételkor ellenőrizni, és amennyiben a csomagolás sérült, szíveskedjen a szállítónak jelezni és kérni jegyzőkönyv felvételét. Abban az esetben, ha mennyiségi, vagy minőségi kifogása van, szíveskedjen ügyfélszolgálatunknak írásban (e-mail) haladéktalanul, de legkésőbb az áru átvételét követő 24 órán belül bejelenteni reklamációját. A nem megfelelő termék(ek)et díjmentesen cseréljük.

Bármilyen egyéb panaszt írásban kérjük megküldeni vagy a info@bolsiusaromatic.hu e-mail címünkre, vagy postai úton a 1149 Budapest, Egressy út 31-33. D/3/11. címünkre.

Tevékenységünkkel kapcsolatos esetleges panasz esetén az alábbi felügyeleti szervekhez fordulhat:

Budapest Főváros XIV. kerület Zugló Önkormányzata – Polgármesteri Hivatal. Jegyzője (cím: 1145 Budapest, Pétervárad u. 2. , tel.: +36 1 8729 100)

Budapest Főváros Kormányhivatala, Fogyasztóvédelmi Osztály (Cím: 1052 Budapest, Városház u. 7., tel.: +36-1 450-2598)

Budapesti Békéltető Testület (cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99., tel.: 06 (1) 488 21 31

9. Adatvédelem

9.1. A Vállalkozás a regisztrációkor, illetve megrendeléskor kizárólag azokat az információkat kéri a Vásárlótól, amelyek a rendelés lebonyolításához feltétlenül szükségesek. Ezeket az adatokat harmadik fél számára a Vállalkozás nem adja ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek.

A személyes adatok nyilvántartásba vétele és kezelése az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény és a kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995.évi CXIX. törvény alapján történik. Ön adatainak kezeléséről bármikor ingyenesen tájékoztatást kérhet, kérheti adatai helyesbítését vagy indoklás nélkül, azonnali törlését az adatkezelőnél.

Az adatkezelő elérhetőségei:

Dr. Berta Adrienn e.v.
1149 Budapest, Egressy út 31-33. D/3/11.
E-mail: info@bolsiusaromatic.hu
Adószám: 67507731-1-42

Az Üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy jelen Felhasználási feltételeket és Adatvédelmi irányelveket bármikor egyoldalúan módosítsa, amelyről az Ön részére értesítést küld.

Adatvédelmi Nyilatkozatunkat erre a linkre kattintva olvashatja.

10. Egyebek

10.1 Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért, az esetleges elírásokért a Vállalkozás nem vállal felelősséget.

10.2 Amennyiben a Vásárló a weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Vállalkozásnak. Amennyiben Vállalkozás jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

10.3 A Vállalkozás bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani, kivéve azokat, amelyekre jogszabály kötelezi.

Záró rendelkezések

Ezen Általános üzleti feltételek a magyar törvények hatálya alá esnek. Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott rendelkezésekre a magyar jog az irányadó, különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezései alkalmazandók.

Az esetleg felmerülő vitás kérdés jogszolgáltatásának helye a www.bolsiusaromatic.hu regisztrált székhelye.

E megállapodás egyes pontjainak jogi érvénytelensége esetén a szerződés többi része kötelező erejű marad. Ahol alkalmazható, a vonatkozó törvényi rendelkezések lépnek hatályba az érvénytelen pontok helyett.

(4) A honlapot a szerzői jog védi. A szerzői jog jogosultja a www.bolsiusaromatic.hu üzemeltetője vagy az általa feljogosított felhasználó. A honlapon feltüntetett szolgáltatások, valamennyi megjelenített tartalom szellemi alkotásnak minősülnek, amelyek bármilyen felhasználása, másolása, sokszorosítása a jogosult engedélye nélkül nem megengedett.

  1. melléklet

Elállási/Felmondási nyilatkozat minta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: Dr. Berta Adrienn e.v., 1149 Budapest, Egressy út 31-33. D/3/11., e-mail: bolsiusaromatic.hu@gmail.com

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

Rendelés egyedi azonosító száma:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt